Mukavaa kun löysin lukemaan blogiamme!

Tämä on Joensuun Setlementin Tyttöjen Tuvan tyttöjen oma blogi.

Blogi on Tuvan tyttöjen näköinen ja blogin tekstit ja kuvat ovat heidän maailmastaan.

Blogissa kerrotaan Tuvalla tehdyistä jutuista, pohditaan syvällisiä ja kirjoitellaan asioista, jotka ovat meille nyt ajankohtaisia tai tärkeitä. Blogista tulee löytymään myös tarinoita ja runoja, ehkäpä laulujakin.

Toivomme, että blogimme henkii Tyttöjen Tuvan tunnelmaa ja ilmapiiriä. Olisi mukavaa, jos blogimme rohkaisisi myös uusia kävijöitä vierailemaan tuvalla.

Mukavaa kun löysit lukemaan blogiamme! :)

tiistai 7. helmikuuta 2017



Kertun tarina sai tänään jatkoa! :)


NIMEÄMÄTÖN TARINA
Luku 3

Olen ostanut yhdeltä pikkukojulta ihanat ohuet, mustat sukkahousut, joita olen tuunannut niin, että ne ovat ihan rikkinäiset. Käytän myös ruskeaa tunikaa, johon on kiedottu köysi lantiolle, jos vaikka satun tarvitsemaan sitä. Tunikassani on suuret taskut. 

Käyn usein Sandstonen päiväkodilla taaperoiden seurana. Siellä on yksi lapsi, josta välitän paljon. Olemme kuin siskoksia. Hänen nimensä on Aurora. Hän tulee minua aina ovelle vastaan kun kuulee, että olen tulossa. Avaan päiväkodin oven ja tervehdin hoitajia jotka tulevat vastaan. Mietin missä Aurora on. Kysyn hoitajalta, joka astelee minua vastaan "Hei, missä on Aurora". "Aa täällä päin!" Sanoo hoitaja. Kuulosti hieman siltä että hän yritti kuulostaa iloiselta, mutta jotain on käynyt. Aurora istuu lattialla. Hän ei huomaa mitään. Minun pyydetään lähtemään. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti